Siirry sisältöön

Tietoa projektista

Tulevaisuuden tulkkaustaidot -hanke on Diakin projekti.

Projektia rahoittaa Hämeen ELY-keskus ja  Euroopan sosiaalirahasto.

Projekti toimii vuosina 2022–2023.

 

Projektin tavoitteet

 

Projektin tavoite on tutkia etäopetusta.

Tulkkeja koulutetaan Diakissa.

Projektin aikana tehdään opetusmateriaalia.

Näin kehitämme tulkkien koulutusta.

Projektin tarkoitus on tutkia etätulkkausta.

Projektin aikana tavataan asiakkaita.

Asiakkailta kysytään mielipide etätulkkauksesta.

Näin kehitämme etätulkkausta.

Tulkkien osaaminen paranee.

Näin asiakkaat saavat parempaa tulkkausta.

 

Projektin toiminta

 

Projekti kouluttaa tulkkien opettajia.

Projektin aikana rakennetaan uusi kielistudio.

Projekti kouluttaa tulkkeja.

Projektissa tehdään etätulkkauksen ohjeet.